resultat!

Jahapp då kanske man skulle uppdatera lite operationsinfo då.

Fick ju en komplikation i högra bröstet har legat inne sedan i torsdags å fick inte åka hem idag heller...

Tack gode någonting att dom inte skar upp mig som dom tänkte just då akut eftersom att antibiotika kuren verkar ha fixat till bröstet lite.

Så om det fortsätter såhär så kanske jag blir återställd så pass att dom inte behöver skära i mig alls.

För om dom skär så riskerar jag att missta inlägget i ett halvår å blir då känd som prinsessan boobless men men d skulle jag överleva ändå...

Lite besviken på vissa som inte hör av sig eller ens finns till hands just nu,,,,,, som jag alltid funnits för.. men men jag borde ha vant mig för länge sen  ;-) 

Kommentarer
Postat av: A

Skönt att det går åt rätt håll gumman och att du kanske slipper skäras upp. Tänker på dig massor. <3 Kram

2011-11-07 @ 17:05:42
URL: http://mlomt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0