Hammarby vs stake i fönstret....!

Jahaja då va d måndag, skall in till jobbet idag å fixa med lite papper och sedan skall jag hem å dona lite med julfix eftersom hela dagen gick åt till förrådet igår.

J kom över en sväng igår oxå han skulle egentligen ha hjälpt oss med kökssoffan men nu är det så att jag tagit ett moget beslut å skickar iväg den till en väninna.  

Jag ser fram emot då hon tvingar sin mammis att klä om den i HAMMARBYGRÖNT efersom den är vit, kan ju bli huuuur coolt som helst!

Å JA av alla jävla lag här nere i "fjollträsk" så är och förbliver det HAMMARBY som är närmast mitt hjärta just nu just pga henne.    ( jag är svag höhö )   å nej jag kan inte ett skit om sport!

Igår smet jag mannen i mitt liv å J ner på Konsum oxå å inhandlade en RÖD elljusstake....  

Den va inte röd länge, 40-50 spänns ful röd kommer bli hur fin som helst med

min konstnärliga älsklings hjälp ♥




Just nu ser den ut som att ett BARN fått tag i den å kladdat på den.. 

KAN kanske bero på att det va JAG som försökte oxå

Hahaha vilket skämt!

Kvinnan från norr som inte ens kan måla en streckgubbe!!! 


Men fiiiin skall den bli med "proffsets" hjälp ♥


Kommentarer
Postat av: TT

Hehe, jag är bra på att få folk att hålla med mig :D

Fast e tveksam till om det är för att du är rädd för mig... ;-)

Se hur bra jag är efter helgen.. hmm

Men Bajen är alltid bäst! Räcker att kunna ordspråket -

"Skit i tabellen, Bajen bäst ändå"

2011-11-28 @ 16:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0