EGO? jag?!

Jag har insett hur jävla BRA jag är!

Jag har haft ett livligt liv minst sagt med riktiga ARSLEN i mitt liv i några år hit å dit men nu är allt glömt förlåtet å passé jag har gått vidare!   SO should all of you ;-)

Folk jag har hatat har jag bröjat tycka synd om nu såhär på "gamla dar" efter att jag i mitt sinne förlåtit dom.

Många har inte det så bra som mig, förstod det då jag va "hem till norr"sist.

Vissa har verkligen inget liv där uppe likaså är det ju överallt här nere i huvudstaden oxå!

Tragiskt...     Är det ett liv att producera avkommor leva på socialbidrag å vara arbetslös?  eller?!  borde man kanske gått en annan väg i livet inte särat på benen och sett till å skaffa körkort, utbildning å ett liv först kanske?

Själv så skall jag om 45 dagar stå brud, jag gifter mig för första OCH sista gången i mitt liv. Det blir en gång å ingen mer!  Sedan blir det inga barn för oss, jag vill inte OCH har träffat DRÖMPRINSEN som inte heller finner vitsen i att föröka sig....

Vi vill vara fria som fåglar å kunna åka vart vi vill se det vi vill å LEVA livet fullt ut alltid ♥

Å VEM SKALL TA HAND OM ER DÅ NI BLIR GAMLA??? 

Ja du...   säg det men jag får väl se till att slava som ett as på jobbet spara så att vi har råd att anställa npgon billig person då vi är gamla som kan hjälpa till med sysslor vi inte längre orkar med å jag tänker INTE bo här i Sverige då jag blir gammal å grå utan då flyttar vi utomlands... å HUR skall NI ha råd m det??   JOOO det kallas självbevarelsedrift,   = jobb, utbildning, spara pengar mm....   kanske ALLA borde ta sig en funderare på...


Kram å sov sött alla det skall jag göra!

PEACE OUT!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0