Det finns vänner å så finns det "vänner"....

Pratade med en väninna nyss ♥ 

Hon är en kvinna som rör vid mitt hjärta varje gång vi pratar, det känns som att hon och jag alltid kännt varann, om jag levt ett liv innan detta va hon min storasyster DET är jag säker på.

Hon finns alltid för mig om jag behöver prata, hon bakar de godaste "cupcakesen" i världen och hon skulle gå genom eld å vatten för mig.

Jag fick just veta något som fick mig att fälla tårar under vårt samtal det va inte tårar av sorg utan tårar av tacksamhet över att ha en sådan vacker vän i mitt liv. 

Det hon berättade för mig är värt så otroligt mycket för mig, det fick mig att inse ännu en gång vad denna kvinna går för.

Jag har många "vänner" men få sanna vänner men HON är ta mig fan nummer 1 av mina topp 3 väninnorna i mitt liv. De topp 3 jag gör allt å lite till för!

Jag har fått vissa återbud till vårt bröllop som gjort mig riktigt besviken och vissa är tecken på att vänskap ibland inte räcker till...    Jag är GRYMT besviken på att behöva delge detta men så ligger det till... 

DEN uppoffringen min väninna gör bland annat för mig där kan ni andra inte jämföra med...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0