ALKOHOL!

Så då va det sista beställt i alkoholväg till vårat bröllop!

Kommer inte betala systembolaget ett rött öre!


Dom handlar ju in sitt från Tyskland dom oxå så varför skulle man gynna dom?!!!



Detta blir det vita vinet, bytte ut det tänkta Il Nostro mot detta eftersom det inte finns i Sverige längre lite kul tyckte jag å gott är det oxå!

Det röda blir som innan ett Masi:



sedan har jag beställt BACARDI, GIN, BAILEYS till kaffet och självfallet en massa lådor med CIDER
dock inte PÄRON på begäran ;-)

BRUDSKÅLEN är även den beställd!   ROSA BUBBEL för hela slanten å inte nått svindyrt äckligt utan det kanongoda:





LÄNGTAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mysan

Hej!

Har du beställt på nätet eller via någon som åker dit? Jag skule vilja lära mig beställa via nätet, alltså länkar odyl =)

2011-05-04 @ 16:01:34
Postat av: Hannah

Åååh inte päron. :D

2011-05-04 @ 16:50:11
URL: http://enannanhannahs.blogg.se/
Postat av: Prinsessan

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med nå tips då min last kommer med en vän :-(



tyvärr.



Ha det gott!!



//E

2011-05-04 @ 21:58:56
URL: http://crazycatprincess.blogg.se/
Postat av: mysan

Tack ändå! Ha det bra o lycka till med bröllopet!

2011-05-05 @ 10:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0