Underbara helg....

Nu va man igång med ironin igen....

Jobbar denna helgen, helgerna brukar i regel vara lugnare än veckorna men denna suger.... 

Ser verkligen inte fram emot att gå till jobbet...

Magkatarren ligger å gror borde kanske göra nått åt skiten men men....

Se det possitiva bara MASSOR av veckor kvar av x-tra jobb inför mitt stundande

wedding jag kommer vara fet å otränad känns ju skoj...   

Är så trött på att behöva spela GLAD jämt för att inte dra ner andra då jag egentligen

mår skit å bara vill sätta mig ner å gråta...   SÅÅÅ sönderjobbad just nu....

Fan för svenska rättssystemet åter igen....    Hoppas HD gör rätt för sig nu till veckan så jag

har råd att dra ner på tempot.....

Vore trevligt att få "hjälp" oxå,,,,,

Saknar "släkten där "hemma" något så fruktansvärt mycket

oxå har inte varit "upp" sedan i Juli.... 



Kommentarer
Postat av: TT

Jag tänker på dig i alla fall.

Du får ringa mig och inte vara glad om du vill.

Du är inte fet men jag vet hur det känns vara otränad.. tittar på träningsmattan ska nog göra mina sit ups nu innan jag lägger mig.

Miss you

2011-03-13 @ 01:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0