Så jävla ledsen....

så jävla ledsen att jag inte orkar å hinner plugga matte kursen jag verkligen behöver...

jag orkar helt enkelt inte så mycket som jag jobbar det är för TUNGT!

Hade dödat för att orka eller för att haft nån annans jobb just nu....

Fy fan kommer aldrig härifrån...,  kommer ingenstans...

bara gråter å mår skit fy faaaaan!

Känner mig så jävla misslyckad....   mår dåligt av rent ut sagt att höra att det går bra för andra då jag inte längre varken orkar glädjas eller tycka synd om andra...

Jag har NOG med mitt så kan inte alla bara låta mig vara...

Orkar inte med andra människors fjanterier...,

Kommentarer
Postat av: Steamboat Willie

Det blir nog bättre i höst.. Då behöver du inte jobba så mycket extra... :-/

2011-03-28 @ 08:13:02
Postat av: Mia

Man behöver inte alltid finnas till hands för andra eller vara glad. Det är tillåtet att må skitdåligt. Modig är du som säger det rent ut tycker jag. Min Lisa..jag älskar dig ändå..hur än du är, mår eller ser ut. Var rädd om dig. Det kommer bättre dagar. Pussåkram.

2011-03-28 @ 13:04:20
Postat av: TT

Mina tankar är med dig!

2011-03-28 @ 16:19:34
Postat av: Charlotte

En sak i taget. Jobbet kommer ju leda till ditt drömbröllop och sedan har du hur mycket tid som helst i höst att läsa in matten.



Du kommer fixa det, oroa dig inte <3

2011-04-02 @ 16:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0