Jag har bestämt mig!

MÅSTE NU NU NU tänker äta nyttigt en vecka nu, bara äta nyttigt, inget onyttigt och JA jag tänker fortsätta med pasta å potatis MEN dra ner på det som bara den. 

På torsdag efter jobbet åker jag upp till Hälsingland å då tänker jag INTE missa mormors köttfärssås!! DEN beställdes igår på telefon :-)    MUMS!!!!  
Sedan när jag kommer hem på måndag så  KICKKSTARTAR jag på tisdag i 2 veckor...!

Både jag å prinsen låter det som. Å några väninnor ;-) om inte dom startar innan mig.

Efter det i första dagarna på arpil skall min mixer komma oxå som jag köpte från CAMPADRE tack än en gång "TT"  LÄNGTAR efter den så kan man efter 2 veckor med nutrilett å grönsaker för jag VÄGRAR äta BARA nutrilettt utan jag tänker äta GURKA, morätter, äpplen mm oxå äta goda hemmagjorda smoooothies IGEN MUMMMMS!!!!......   Det där om frukt å grönt äter jag efetrsom mitt jobb är tungt för annars är risken stor att NÅGON KOMMER att dö haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0