Hej bloggen....!

Sitter här å undrar varför inte just JAG har en videoblogg??!!!??  

Joo för att jag HAR ett liv...

Sitter här å funtar på varför mitt jobb skall vara så jävla TUNGT både på d ena å d andra viset.....

Sitter här och är AVUNDSJUK på hur jävla lätt många har det som glider RÄKMACKA medans andra får ta hela lasset....

Sitter här å funtar på VARFÖR jag lägger manken till på jobbet å fyller några hyllor till medans mina kollegor slöar.... vilket bidrar till att jag får 10 x-tra kartonger att lyfta upp...

Jag HATAR sätter mitt jobb sköts på....   HATAR att veta att folk särbehandlas....

JAG har ställt upp med mitt liv i 4 år å vad FAN har jag fått för det?

INTE ETT SKIT mer än någon nannan det kan ja ju ärligt säga iallafall....    Inte ett ruttet lingon...

FY fan...


Kommentarer
Postat av: Tove

Jag känner med dig.

Det är verkligen inte rättvist!

2011-03-11 @ 11:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0