Facket å dess medlemmar....

Igår va det möte på jobbet,.,,,

Å jag gick inte för att en av medlemmarna verkar ha börjat hata mig som bara den......

Känns skitjobbigt på jobbet då jag försöker vara snäll å trevlig å han bara ignorerar....   

Han va en underbar människa innan nu gör han mig bara ledsen å jag väljer att äta

min mat i ett annat rum bara för att inte vara "i vägen",,,,

Fast jag har ju INGA känslor å jag snackar ju bara skit så....   

Det är väl lika bra att jag håller käften....

En ny styrelse är dock satt, å nominerades jag ens? 

Svaret på den frågan kan ni ju gissa... 

Så från å med nu kan "dom" köra sitt eget jävla race UTAN mig, så från å med nu

SKITER jag stora jävla högar i allt å alla frågor som rör facket för jag känner mig

så OTROLIGT jävla sviken.....  





Kommentarer
Postat av: TT

Usch vad tråkigt att läsa.

2011-03-10 @ 09:53:09
Postat av: Kusinvitamin

Ifrågasätt idioten vad han har emot dig. på ett LUGNT och snällt vis :)

2011-03-11 @ 14:15:28
URL: http://fiias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0