Gift i en vecka!

Ja då har an varit gift i en vecka å allt känns kanon med kärleken.

Vi är nog löjligt förälskade båda två tror ja verkar som att vi bara fluffar runt på små moln!
Det trista nu bara är vädret,,,  det VRÄKER ner,,, fan så less på regnet, denna vecka skulle vi ju cykla, mysa å åka på utflykter. Det va den veckan liksom....  ^Å dagarna DÅ DET VA FINT va jag tvungen att göra annat :-(

Lite ledsen över detta faktum faktiskt...    men men det ger väl sig...

Jag är tacksam över att ha släkt och vänner och ett liv med mannen jag älskar så jag ska inte klaga det finns de som har det värre!



Fortsatt trevlig midsommar på er där ute!


////Fru Prinsessan





Jordgubbar grädde å vaniljglass  MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0