Amy Winehouse död....

är det nu man skall utbrista:  

ÄNTLIGEN

( som Gert Fylking alltid brukar säga.... )


HUR stor förlust var det egentligen att en alkoholiserad knarkarbrud tog livet av

sig vid samma ålder som de andra i 27 forever club.....

http://sv.wikipedia.org/wiki/27_Club

VAD är det för club? vem vill inte överleva sin 27 årsdag?


Se det positiva snart är ni 30...!!!

Hela livet fanns framför deras fötter om dom bara velat kämpa lite... 

DESSUTOM...... Skräpning media, att ens skriva en notis om detta är pinsamt...  


Kommentarer
Postat av: TT

Hmmm, med så många fans som hon hade så hade det varit årets tjänstefel att inte nämna det och nämna det ganska stort med nån text om vad hon gjort.

Grym sångtalang som hon inte klarade av att hantera.



Men ditt övriga diskuterande får mig att överväga den klubben... För fasen, min åldersnoja minskar inte för att jag närmar mig de där 3....0....

2011-07-25 @ 01:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0