Weddingring!

*Mummel* insåg att jag helt begravt mig i jobb senaste dagarna!!

Förutom jobb så hämtade jag min väninna å hennes söta mammïs igår på arlanda typ 00 deras

plan va försenat NO SHIT planet kkom från EGFYPTEN så I know the feeling.

Men men lika glad va jag för det DOCK va jag fruktansvärt trött idag när klockan ringde!

Segade dock mig upp tillslut å ställde mig i duschen.

Ville inte kliva ur duschen då det lockade mer än att åka å jobba.

Hade nog kunnat stå där hela dagen om det inte kostat mig en karensdag ;-)

Denna vecka har det hänt en del...   Imorgon är det måndag å en ny vecka startar.

Det jag hunnit med veckan som var är att jag har kommit överens med mig själv och

min kärlek å bokat en tid hos en guldsmed som skall göra min bröllopsring!

Ska dit på fredag d va enda dagen han kunde, så går d när man beställer hos en kille som é populär.

Vi har oxå varit på NK å handlat saker till inbjudningskorten för bröllopet.

Så dom skall vi fila på nu i veckan och se till att få ut ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0