Packning och en lapp!

Igår när jag kom ut till min bil satt en lapp på min fönster ruta.

Det va söta farbrorn som har sin bil bredvid min som hade skrivit

att han tyckte att jag borde ringa familjebostäder och be dom

sänka/ge tillbaks en massa pengar för hyran av min parkeringsplats

då typ halva består av SKRÄP som ramlat ner från soptunnan dom

ställt PÅ MIN PLATS!  

Fan folk är så äckliga så dom tar inte reda på sin skit å går till

sophuset med den utan det är ju enklare å slänga skiten i garage

soptunnan.... IDIOTER!   

Min bilgranne är söt så han fick en söt lapp tillbaks med bland

annat ett tack för att han är söt å bryr sig :-)  

SÅ jag kommer att dra et surt mail till familjebostäder med 

FINFINA bilder på ;-) 




Just nu är jag i full gång med att packa inför att vi åker till släkten 

ikväll då jag slutat jobba. Fick på takräcket igår så att man kan

släga upp skidorna där då våran kompis J hänger med upp då får

inte skidorna plats men det är han sååå värd :-)  

Kissemorrissarna skall få träffa killarna grus igen HOPPAS nu

SUR FINDUS är snäll mot dom annars slänger jag ut honom i stallet :-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0