Jobb och kärlek....


Jag har alltid varit gift med ALLA mina jobb.....

UTOM ETT där jag vantrivdes så pass mycket så jag sa upp mig.... 

Dagen efter dog människan jag jobbade hos....  Självmord...  

Kul och givande jobb INTE!

Mitt nuvarande jobb är rätt så okej, å just nu känns det

som att jag kan trilla in i en jobbperiod igen där det känns

som att jag kommer kunna jobba dygnet runt om ja får för pengarna

jag tjänar skall gå till vårt underbara bröllop som jag LÄNGTAR till!

Mina vänner klagar på att jag jobbar x-tra men pengar är NICE å jag

ORKAR det just nu så låt mig få jobba söta vänner ♥

Skall som jag kanske skrivit innan ( minns inte ) bli underbart att

byta efternamn då detta jag har nu inte har några biologiska rötter alls..

Fundrade på att TA ett namn av min fars förnamn och lägga till dotter efter

men jag hoppar det oxå då jag tröttnat på att jaga illusioner...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0