Ett samtal....


Telefonen ringde... 

Jag såg vem det var men innan mina ögon såg hennes namn förstod jag att något va fel...

Min älskade väninna... en av mina allra allra finaste underbaraste omtänksamaste vänner ringer och gråter....   Jag frågar varför... får svaret sedan grät vi båda.... 

När jag lade på luren grät jag hejdlöst dock har jag precis lugnat ner mig så pass att jag kan skriva här å nu... tårarna bara fortsätter att rinna.... 

Än lever han men snart är han borta "våran" fina lilla kille....  






DU klarar det gumman det vet jag att du gör kommer tänka på dig otroligt mycket varje timme ända fram tills på fredag. Efter fredag kommer jag tänka å skicka goda energier till dig så mycket du bara behöver och orkar ta emot  ♥♥






FAN va trött jag är på livets orättvisor!!!!!!!!!!!  


FAN att det skall vara såhär!!!!

Kommentarer
Postat av: Tove

Usch vad tråkigt!

2011-01-19 @ 11:49:08
URL: http://www.themptander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0