Fan för Friskis & Svettis!!



Jag köpte ett kort på Friskis för att må bra finna inre lugn och för

att träna mig till en kropp jag aldrig haft...

Å VAD händer??!!!

Jooo   BARN SPERMATRUCKAR å morsor ÖVERALLT händer OCH friskolebarn....


Just nu HATAR jag tanken på att jag följde en väninnas råd att skaffa ett kort

DOCK är det inte ett dugg hennes fel för valet va mitt...

Men nu står jag här...  Jag har ett gymkort på ett skitgym där jag blir irriterad

av bara tanken på att gå dit...

Småbarnsföräldrar i all ära.....  MEN för faaan se till att få tyst på ungen om ni

PROMPT måste ta med dom då ni vill träna!!!!



Kommentarer
Postat av: Tove

Sorry. Småbarn har jag inte råkat ut på.

Finns det ingen barnpassning lr nåt?

Det är 16års gräns på att träna i gymmet men kanske inte i lokaler runt omkring.

Finns det inget annat friskis utan barn?

2011-02-01 @ 19:08:16
URL: http://www.themptander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0