Bröllopsklänningen!!!



Den är provad OCH den hänger i våran garderob!!!

Wiiiiie!!!   

Å JA prinsen såg sin blivande brud i den... 

BUUU FUCKING HO HO för skrock INTE min grej....!

SÅ klart han kan se mig i den enligt min vän C funkade det alldeles utmärkt

för henne å hennes man att han såg den på henne ETT ANTAL gånger innan

haha hon va lika prinsessig å ville prova sin som jag kommer att vara FNISS!!!

Å den är för stor SOM DEN BORDE vara då det är en strlk 40

men hur skall jag annars få plats med mina BOMBER haha!

Så 2 veckor innan vårt underbara wedding skall DEN & JAG

till skräddaren på Kungsholmen!

ÅHHH såå lycklig!

Har dock fått några avhopp på listan men dom är åter

fyllda med nya underbara människor så jag får inte gråta

över spilld mjölk.

En av dom strukna borde dock få stryk för han åker hellre till

Frankrike å festar än å följer med sin OTROLIGT vackra sambo/min väninna M

på vårt bröllop så hon får vara hård OCH orättvis mot honom nu innan som straff HAHA!

Hon är lite av min idol då hon skall sy sin egna klänning SÅÅÅ HÄFTIGT!!!

Sedan kan jag meddela att min älskade syster S med "följe" ( hemligt än hihi ) skall

hjälpa mig med påklädnad av MONSTRET till klänning å min fixning med håret ♥♥ 


UNDERBARA NI ♥♥♥♥♥♥♥♥


ÖDMJUKA jag insåg att det inte kommer att funka att göra det själv med klänningen på

hehe till och med den BÄSTE får svälja sin stolthet ibland ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0