Juldagen....

Igår vad det Julafton.

Firade den med min mans släkt och dagen gick över förväntan, vi hade det riktigt mysigt fastän några saknades.

Dock sög julen fortfarande lika hårt för att jag känner mig så oerhört ensam under julen..,.

Det är fan inte okej att vara föräldralös på julen!!

Saknade min mamma och min "pappa" så innerligt jävla mycket igår....   

Jag har haft det såhär i 8 jular nu....   

Min mamma har FATTATS mig 8 jular i rad....   

Det är så jävla tomt & i år hade jag ingen som ens försökte vara hennes stand in...

Hade behövt det i år...

I år kände jag mig totalt jävla ensam..,..


När jag väl fick sätta mig hemma i min soffa igår kom tårarna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0