En liten träningsdröm.....

nu då jag bara har en liten D-kupa = noll bröst i min värld så kommer jag bara behöva gå ner mina kilon sedan kommer jag kunna ha tröjjan jag kikat på i 2 år om inte det till å med är 3 år...    

Undra hur man kan längta så efter att kunna få köpa en tröja...


Men men har man inte haft D-kupa sedan högstadiet så är det kanske inte så konstigt.... Sedan dess har jag inte kunnat köpa vare sig en vanlig bikini eller bh.ar som alla andra... 

Har liksom kännt mig utanför då jag har kommit med mina tant behåar och bikinis....   

Mina kan jag ju inte ha längre nu så dom går till första bästa som hämtar dom har redan lovat bort dom men hämtningen verkar inte bry sig om någonting som skall hämtas å jag behöver röjja så snart blir det KOM Å TA här för vem som helst...        





Dom är ju bara så sjukt snygga! 

Dock funtar jag på den i rött bara för att rött är så sjukt HETT  men men några kilon kvar dit men jag skall DIT!

Kommentarer
Postat av: Julle

gör som jag, ät fett, bränn fett =) du behöver inte ens röra på dig =)

2011-12-30 @ 00:15:41
URL: http://julles.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0