Minisemester!

Har varit på minisemester i södra Sverige jag å mannen i mitt liv ♥ 

Våra älsklingar där hemma har varit m min underbara kusin som troligen´inte lidit av SIN minisemester med sällskap :-)

Fredagen innefattade 3 timmar i tåg. Sedan följde en kantarelljakt i skogen i några timmar.

Igår va vi på SKARA SOMMARLAND!!!!   feeeeeeeeta vuxenpoäng på den!   

Skara kommer att bli en tradition nu varje år med våra underbara vänner A & A som vi är hos ♥

Har inte varit på Skara sedan jag va liten med mamma å det finns inga ord för att beskriva känslan jag hade igår då jag tänkte på henne... SAKNAR henne oerhört mycket, tänkte även igår på hur mycket hon ´fattades mig på vårt magnifika bröllop!

Jag har precis som min man levt i förhållanden innan och insåg imorse hur illa alla dom varit motför det VI har. Fattar inte vad man sett i  x-en som alla varit så pass mycket sämre men vi båda har lärt oss
massor. Varför är man tillsammans i flera år å aldrig åker någonstans, aldrig LEVER känslan då man hittar på saker då man känner sig levande äår såååå viktig för att få ett långt och lyckligt förhållande. SEX är oxå viktigt men d vill jag inte gå in på har aldrig varit blyg för att prata om mitt sexliv i detalj innan men med killen med stort H är det privat, vackert, någon fint kärleken mellan oss är så starkt så ingen skulle kunna komma mellan oss!

Han är min prins som kallar mig sin prinsessa varje dag ♥   

Så ett tips till alla mina läsare är att ta vara på varje dag älska din käraste som att detta vore er sista dag och ta vara på familj och vänner!



Peace out!

Kommentarer
Postat av: TT

Bra skrivet!

Mycket bra!

Dags träna knäna så jag kan få till ett vettigt rörelserikt liv.

Jag ska jaga dig på gymmet i november :P

2011-08-15 @ 00:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0