KALLARE vinter i år!

Nu är nog våra nya täcken å kuddar snart på väg!  beställde dessa igår för er som är nyfikna: http://www.jotex.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=42609&productId=316334&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=    Min väninna A har dom å dom va suuuuuuuuuuuuper!

Ser fram emot att få krypa ner i dom när vintern kommer. Det skall ju bli en ännu snöigare å KALLARE vinter i år.

Ser även fram emot vår resa... fan januari känns nästan nära ♥  längtar efter M som bara den!

Längtar även efter snö knäpp som jag är, dock nalkar sig snart hösten min favorit årstid ♥ ser fram emot en bra bok å en kopp choklad på "ballen".




Gammalt kort från en tid innan Stockhom då jag va på handikappläger i Saxnäs....   DÄR hade vi badat tunna å rullat i snön! Skiiiitkallt å massor m snö!

Kommentarer
Postat av: Majso

Fy satan vad jag INTE längtar till vinter´n! :/

Fast det är väl tur att smaken är som baken kanske!

♥ Puss & kram från hon som VÄGRAR VINTER ♥

2011-08-16 @ 13:08:27
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/
Postat av: TT

Alltså nä.. Inte snö, inte så mycket iaf. Man kommer inte fram och ingen kollektiv trafik fungerar. Helt hopplöst försöka ta sig till stallet eller jobb.

Men saknar dig dock så lite mer vinter kanske är okej.

2011-08-16 @ 14:41:05
Postat av: TT

Sov ni i dom redan nu? Andas de så man kan ha dem oftar än bara till vintern?

2011-08-16 @ 19:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0