Jobbe....


då var det "påt" igen då!

jobbtajm... vill inte älsklingen lgger å sover.. så sjukt söta alla 3 sömntutorna är!   Ena låg å trängdes med mig om kudden inatt å den andra låg visst i min stora "säck" i datarummet ♥ skitungarna mina ♥


Dock växer irritationen lite nu då jag jobbat häcken av mig för pengar till min tattoo å en avgjutning å självklart är d dags för ett besök till veterinären m kärringen igen.... faaaan!

Är det tänderna denna gång oxå går ja å hänger mig tror ja....      

Dyr tant MEN hon är värd vartenda öre!  


Kommentarer
Postat av: TT

Trevligt säga Gomorron :)

Vi löser detta, du klarar allt om du vill.

Och tanten ska bli frisk igen.

2011-08-22 @ 00:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0