Att vara gift!

med en man som är fantastisk ger mig en lycka som är obeskrivbar!

Mannen jag gifte mig med är verkligen mannen i mitt liv han jag alltid väntat på!

Han springer runt mig som en kär skolpojke och kysser mig så fort han får tillfälle! 

Älskar att gå förbi hans jobb och stjäla en blick, en smekning, eller en liten kyss.

Känns busigt, förbjudet å alldeles alldeles underbart ♥

Fluffar på små moln då han "rockar min värld" om å om å om igen!

Vi är sjuktligt lyckliga tillsammans och utnyttjar varje dag som om den vore den sista!

Vi sågs första gången i en reception januari 2007, han stannade till då han såg mig våra blickar möttes å jag tror "helt ego tänkt" att han drunknade lite mina ögon.  

Strax efter detta bytte jag jobb, där va han, han höll på att trila av stolen då han såg att d va jag.

I efterhand såhär har han berättat att han varit småkär i mig hela tiden medans jag inte föll förräns det va dags för honom att sluta.   Det va DÅ jag insåg att han VAR mannen med stort H å inte bara min vän. Han däremot verkar ha tänkt på ett "oss" ett "vi" i flera år innan.      ♥


Min drömprins! 





Kommentarer
Postat av: TT

Håller fast vid mitt tal.

Är så glad att ni hittade varann för ni är varandras hälfter :-)

2011-08-17 @ 17:29:18
Postat av: Majso

Som en saga,fast på riktigt♥

Lucky you!

Var rädda om varann.

♥Kramar i massor♥

2011-08-18 @ 23:32:12
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0