Rånare = DÅLIG SÄD!

Vi bor i ett samhälle där vissa har massor av pengar och vissa har ingenting.....

Jag är en person som har en månadsinkomst som täcker mina räkningar och ger mig

daglig mat på bordet.

Jag har dock ALLTID fått jobba för det!

När jag va 16 år hade jag pojkvän, bodde hos honom och gick i skolan...

På min FRITID jobbade jag extra som personlig assistent varje ledig minut jag hade

då jag inte skötte om min cancersjuke mor!

Så det är med REN ärlighet jag säger just följande: RÅNARE och "banditer" är så jävla

LÅNGT NER på näringskedjan så att det är äckligt åt det!  





Att deras MÖDRAR som tryckte ut dom ur "hela härligheten" inte skäms och önskar att

dom blivit en abort alt ett fett jävla MISSFALL istället för socialfall och PARASIT!




Hoppas ni blir funna och att lagens långa arm slår halvt ihjäl er innan ni

hamnar på kåken....

Kommentarer
Postat av: Anna B

Helt rätt skrivet! Hatar fifflare!!

2011-04-05 @ 16:55:45
URL: http://annas.feta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0