FALSKHET å IDIOTER på jobbet!

Jag hade ett långt och givande samtal med en vän idag, ett 3 timmar långt samtal faktiskt!

Det samtalet fick mig att på riktigt inse saker och ting, hade även ett samtal tidigare under dagen med en kollega där jag insåg att jag helt TRÖTTNAT på folk på jobbet...  

Jag är så fruktansvärt LESS på folks jävla oärlighet, deras jävla fasader och allt skitsnack!

Jag väljer att inte sitta i själva lunchrummet utan drar mig undan för jag orkar inte mera "SPEL för galleriet"...

Jag är utled på att höra om folk som "klättrat" på jobbet med inställsamma ord, vissa kunde rent ut sagt bara sugit KUK för en "finare" tjänst... ATT DOM som jobbat nere på lagret dä'r jag jobbar snackar SKIT om oss lagerfolk att vi är sämre än dom... WTF!!!
 Jag SPYR snart på sånna personer...

Har NU bestämt mig för en massa saker, bland annat rensa min facebook från sopor som ändå inte är mina "rikitga" vänner som ändå snackar skit bakom min rygg i tid och otid....

Jag skällde ut en chef idag på mitt jobb....   HUR många av mina kollegor gör det?   Nej men det är väl klart att dom inte gör!!! DOM snackar skit i lunchrummet istället å går sedan å stoppar huvudet i sanden då det kommer till kritan!"

ERA FEGA SATAR jag tycker SYND om er....       Om du nu som läser detta känner dig träffad.... varsågod att sluta läs min blogg....  ALTERNATIVT ta åt dig å stå på dig istället!

ENSAM är inte alltid så svag som folk tror!

Jag är med i ett fackförbund som jag tycker si och så om ibland... Men där lär jag mig alla nyttiga små saker jag snappar upp saker jag jag LÄR mig!   Tänk om fler gjorde det! HEJJA FACKET!!!

Jag är dock en person som ALDRIG kommer gå i nått 1.a Majtåg... GLÖM det... lika lite som att jag går i PRIDETÅGET....      Jag tänker inte VISA upp mina åsikter att jag engagerar mig fackligt eller för den delen står på de homosexuella/trans med fleras sida utan jag säger det rätt ut då det behövs istället!



SÅ SLUTA VARA ALLAS GULLEGRIS!!!!

VISA LITE STAKE ISTÄLLET!!!




Kommentarer
Postat av: TT

Well spoken!

2011-04-15 @ 23:36:22
Postat av: Mixan

Mycket bra skrivet!!!

2012-02-08 @ 21:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0