Vilse i pannkakan...

Eller inte då..   :-)

Packar just nu min 60 liters Matrix ryggsäck för

att kunna vara borta över natten :-)

Min väninna M är här sedan igår kväll å skall sova över

å passa alla  våra barn.

Dom är MÅNGA nu 2 katter och 13 fiskar min biologiska

djurklocka ringde så jag skaffade ett akvarium för snart 2 veckor sedan,

för någon vanlig biologisk klocka har jag inte.

Finns liksom ingen sån och DET tackar jag för!

Det blir billigare så, fatta va KIDZ kostar!

Fruktansvärt onödiga pengar som man kan lägga på

sig själv å sin älskling istället!

Kolla bara min nya sak jag vill ha, prislappen på det blir mellan 4,500-7000!!!

http://www.akvarieshopen.com/juwel-rio-240-svart-121x41x55cm-240-liter-pi-4333.html?image=0

Å då har jag inte räknat in inredningen och alla barnen!! 



Nepp nu skall ja packa vidare bilder kommer på söndag!

Ha det gott allesammans!  ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0