STRESS"""

Det finns olika typer av stress...

Det finns positiv stress och för mig är det då jag jobbar och jag känner att jag är effektiv och hinner att röja undan och plocka mycket hyllor på en dag på jobbet.

Sedan finns det dagar då jag helst skulle vilja lägga mig i bastun ( som ingen ändå använder till det den är gjord för ) och sova bort hela skiftet....

Stress påverkar oss på olika vis...

Å min stress nu är att jag behöver städa för min älskade mormor och morfar kommer imöra.. DOCK är det lite stressande då jag skulle behövt sova nån timme till istället för att vakna nu å börja städa.
Men men det kommer att vara SÅÅÅ värt det och sedan skall firrarna få flytta in i sin nya ostad imorgon oxå från 60 liters till 300 VARFÖR köpte jag inte ett stort från början då hade jag tjänat 1000 spänn *mummel*----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0