Jävla Kärring!!!

Va å åt på Kina Muren med min älskade nyss och där satt 2 män och en kvinna i 60 års åldern,,,
 
Dom diskuterade allt möjligt och så sa ena mannen plötsligt att han inte va helt nöjd med sin ena svärdotter...    

SÄGER MAN SÅ????? Hur fan vet han VEM som lyssnar säger man kanske inte det till sin svärdotter då och försöker lösa det... tydligen sitter man hellre å snackar skit om den personen hans AVKOMMA valt att tillbringa sitt liv med....

PISSGUBBE Fan va respektlös han ÄR mot sin son!!!

Sedan är jag lite LÄTT IRRITERAD på hans feta kärring oxå... hon sitter med ryggen mot oss och har stolen LÅNGT ute i gången.... Shit om man är så oförskämd så att man inte respekterar andra gäster som typ mig som får folk som går in i mig för att inte gå in i hennes stol pga att det är så TRÅNGT... SÅ kan man väl för fan DRA in stolen så servitriserna kommer förbi att plocka fläskfittans tallrikar.....  

KOSSA!!!!!!!!!!!!

Sedan är jag själv inte ett dugg intresserad av deras jävla gamla historier....  Vore det inte för att jag är så pass stammis på "Kina Muren" så pass så att jag kan gå dit i mysbyxor så hade jag fan skällt ut dom....       

IDIOTER!!!!!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0