KUK GRANNAR!!


Era alkoholiserade jävla as för i helvete FLYTTA.... 

Vem fan har grannkillen sugit av för att som 25 årig kille få en hyresrätt i MIN KÅK????

Igår knallade jag över i min rosa morgonrock och bankade utanv bara helvete på dörren

varav en ful kille med rödsprängda ögon öppnade...

Psykologisk som jag är så förklarade jag lugnt för detta PUCKO att kl var efter 22

( 23,35 ) å att det skall vara TYST i ett hyreshus efter 22....

Nu då min hyresvärd öppnade fick dom mitt första störningsklagomål....

Då jag bodde uppe i norr så hade jag en alkisgranne som söp 24-7 men det

gjorde inte ett skit men NU skulle min sambo upp å han somnar inte lika lätt som jag....

Fundrar på att starta störningsbolag... skulle heta BITCH AB... å bestå av sura brudar!





Kommentarer
Postat av: Bus

därför bor man på landet :P

2010-11-23 @ 08:31:07
Postat av: Yazmine

Får jag jobb hos dig då :)

2010-11-23 @ 09:27:20
Postat av: Tove

Ska det vara tyst i hyreshus efter 22?

Trodde bara det var nån form av riktlinje.

Vi hade ju hantverkare från 7-23 minst förut.

Starta det bolaget :)

Nu ska jag ut å fixa det sista.

2010-11-23 @ 14:32:42
URL: http://www.themptander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0