Barn på bröllop....

♥ Jag skall stå brud nu i sommar!

Jag skall gifta mig med den finaste människan jag någonsitt mött!

Jag planerar tillsammans med honom så att det blir perfekt!

Jag har även min underbara "syser" L som hjälper mig i allt detta virrvarr av val just för att det skall bli så vackert som jag drömt om, eller nja jag vill ha det ännu finare än vad jag drömmer om *hihi*

Min älskade styr och ställer lika mycket. Vi kommer tillsammans överens om hur allt skall vara å se ut.

Jag hittade ett såååå vackert monogram som han röstade ner och valde ett annat *haha* han

har BÄTTRE smak för det konstnärliga helt enkelt.


Vi har valt att ha ett barnfritt bröllop.

Det har vi valt för att jag inte vill ha skrikande barn som "sabbar" en massa OCH för

varje barn som går får jag välja bort en vuxen då lokalen har en viss LIMIT....  

Det har vissa människor svårt att acceptera....

Nu är det så att min älskade har en UNG syster som går som familj och INTE barn.

Sedan finns det en liten kille i världen oxå som är yngre än 5 men där kan VI inte säga nej.

Det är VÅRT bröllop VÅRA regler, passar det inte så behövcer inte folk komma.

Alla skall veta att det är VI som skickar inbjudningskorten och VI som avgör vilka som får komma.

Nu är det så att jag har en rätt så stor släkt min älskade likaså så vara "släkten" tar upp plats vilket gör att alla andra småttingar får stanna hemma annars får vi inte plats med våra vänner.

Respekteras inte detta så är DU/NI inte en vän och därmed INTE välkommna vare sig ni är släkt eller vän.

Min väninna föder barn några veckor innan vi gifter oss, hennes lilla knodd behöver amning vilket gör att "knodden" får följa.

Så det kommer troligtvis 2 barn och så min älskades syster trots VÅRT gemensamma beslut om BARNFÖRBUD..

Vi älskar era barn men denna dag får dom stanna hemma ♥


Kommentarer
Postat av: Jag

Bra skrivet vännen, jag hoppas att alla nu respekterar detta. kram på dig

2010-11-21 @ 10:22:24
Postat av: Tove

Bra inlägg :)

2010-11-21 @ 14:26:35
URL: http://www.themptander.se
Postat av: Mia

Bra sagt! Det är ER stora dag, gör den till er egen och sen får alla andra acceptera detta.

Inget konstigt med det! Rock it!!

Blåbärspuss på pannan till er båda! /Mia

2010-11-21 @ 21:14:06
Postat av: Majso

Man kan aldrig göra alla nöjda,men huvudsaken är att NI är det.Det är ju ER dag!

Världens finaste "Prinsessa" som ska bli "Queen of fucking everything". ;D

Puss på dej <3

2010-11-22 @ 09:49:44
URL: http://majdesajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0