VÅP och Kärringar......

Ja så var det ju det här med överklassens slask då...
ALLTSÅ deras äckliga avkommor = barnen/deras avkommor
Dom beter sig som små barn
å det kan vara allt från 13-30 åriga brudar som serverades
med silversked som små och som nu nyttjar mammas å
pappas pengar på Stureplan/Östermalm.....
Dessa rikspuckon äcklar mig, dom är i vägen både 
då jag RÅKAR vara där privat eller då jag är där i tjänsten. 

Dom har ingen respekt för andra, dom flyttar sig aldrig då
man kommer i deras väg å dom fattar verkligen INTE när
dom skall GE SIG! ''¨

Häromdagen kunde inte jag hålla käften....
Då satt det ett sådant där RIKSPUCKO på en välkänd
restaurangs uteplats med sin väninna och åt sin förebannade
jävla 200 kronors sallad.... med tillhörande krutonger.... 
OCH hennes HUND låg helt utslagen utanför serveringen och
flåsade och HIADE av törst i den stekheta solen.... 
Jag gick förbi en gång....  Men andra gången kunde jag inte
hålla käften utan gav PUCKOT först en komplimang att hon
hade en väldigt vacker hund... sedan efter att hon tackat sa
jag att den förutom att den va vacker såg ut att DÖ AV TÖRST!
Så jag pikade puckot att hon kanske skulle be kyparen om vatten
till sin vovve.....   Innan jag vände ryggen till såg jag att hon:
1. SKÄMDES!     OCH   2. Bad kyparen om vatten, så hunden slapp
må MER ILLA i solen...  

Men det är ju kul att veta att en överklass-brud sitter där å njuter
av sin förebannade 200 spänns sallad medans hennes dyra husdjur
som säkerligen pappa köpt för att hon trots sina 30 bast grät
som fan över att få skulle ligga där å plågas för att hon inte
använde hjärnan.... Jag som ändå BARA är av arbetarklassen 
trodde man använde den hela sin vakna tid....
Men vad vet en fattig flicka som jag om livet?   

Sedan har i det faktum att överklassmorsorna har det
FRUKTANSVÄRT jobbigt oxå.....
Jag kan ju bara tänka mig vilken PRESS och vilken smärta
det måste vara att vakna i sidenlakarn och äta en serverad frukost
varje dag och sedan inte veta HUR mycket man egentligen skall
göra av med...

Utan det måste vara JOBBIGT att VARJE dag gå runt i alla dessa
fina affärer och shoppa hela dagarna,,, Måste vara SLITIGT då
jag ofta träffar på snobbkärringar med 4-5 kassar varje dag
som verkligen SLITIT i flera timmar av shopping för att göra av med sin makes lön...  
USCH vilket SLIT...!  Jag skulle ju vara genomsvettig!

Tänk att leva med den insikten varje dag  ojojoj vilka förslitningsskador!


MEN JAG É INT BITTER!!!

Kommentarer
Postat av: Tove

Fast jag får mardrömmar av tanken på att shoppa hela dagarna.. måste köpa skor och skjuter bara upp det..

Dock kan det bli lite långtråkigt att inte ha nåt att göra hela dagarna i längden.. Fråga mig i augusti eller så.

Men i övrigt har du som vanligt helt rätt!

2010-05-05 @ 17:25:59
URL: http://www.themptander.se
Postat av: emelie

svar: hahaha hatar när man säger britta spjut ;P

2010-05-05 @ 19:01:52
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: Majso

Klockrent,att du sa till!Fler såna Prinsessor till folket-I love it!

Måste ju va världskul att sippa på latte hela dagarna och få förslitningsskador i Visakortspekfingret av alla kodknappningar.

Fiiiiiint skare va!!!OCH överdrivet onormalt typ!

2010-05-05 @ 21:55:43
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0