TORKA!!!!!!!!!!

Har total blogg torka...
ELLER?

Usch för många tankar just nu....

För många saker att tänka på,
för många viljor inombords...

MEN

Jag vet vad jag verkligen vill
och det är att fortsätta leva/bo där jag
bor med den jag delar mitt liv med
OCH hårtussarna förståss dom är liksom
våra BARN, fast den ena får mig att bli
tvungen att jobba x-tra imorgon...
Fast imöra är ju bara en dag av MÅNGA
som jag nu kommer att få slita häcken
av mig... ca...14.000 har hon kostat
dessa sjukdoms veckor... KUL...
Å det är inte slut än tack gode
ovanstående mupp någonstans i världen
för kreditkortet! Annars hade man nog
hamnat på Malmskillnads for real....
Ellen nja, prinsen kunde få gå där
och sälja sin häck istället för
den är fan snyggare än min just nu...

JÄVLA CELLULITER!!!!!
Fan celluliter å HÄNGPATTAR
man känner sig:
SO FUCKING FABULOUS!!'

Ja ja..... får väl se vad dagen ger
imorgon... Har DOCK blivit lovad
att få gå när jag är klar....
ANNARS kommer jag få ett litet:
DIVA utbrott tror ja...

Kom å tänka på en annan sak oxå...
En person som jag arbetar med åkte
på semester till IRAK för över en månad
sedan och han har inte kommit tillbaka...
Börjar faktiskt bli fruktansvärt orolig
för honom nu.....
Funderar på att ringa ambasaden imorgon
och kolla vad som hänt....

Men men det får bli morgondagens
projekt...  BLAND många andra...
Måste fundera på OM jag skall skicka en
ansökan oxå till ett jobb jag är
intresserad av... men men det
känns lite osäkert då man faktiskt HAR
em fast inkomst från ett ställe man
faktiskt TRIVS PÅ IBLAND....

Bättre att hålla kvar kanske än att
testa något nytt,,, eller ?!?  '
Hummmm.... Skall nog sluta tänka
å börja dra mig mot sängen nu istället..


Sov sött världen   ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0