Livskvalitet!

Har idag sett en dansuppvisning
hemma där jag kommer ifrån!
( Min kusin uppträdde ) wiiie

Jag har även hunnit dra på mig
blåstället och hjälpt morfar fylla på
pellets i hans schakt.
Jag såg ut som en riktig bonnflicka ♥

Sedan fick jag å prinsen kalasa
på mormors mummsiga pannkokor
mummmms DET är ren å skär LYX!
OCH ortens hjortronsylt mmmmmm!

Sedan åkte vi tillbaks till min moster å
hennes mans hus där vi nästan alltid bor
när vi är uppe och jag passade på att ringa min
väninna M samtidigt som jag ryktade en av hästarna
i hagen ♥ Tack för att handsfree finns!

Mitt och prinsens liv just nu mina läsare innehåller
GRYMT mycket livskvalitet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0