Ett liv tack!

Vore det inte skönt om jag kunde
få ett lugnt liv nu ett tag....?

Har för tillfället till och med svårt
att kunna skriva detta inlägg för
jag har min älskade katt i knät
som vägrar låta mig vara ifred.
Det kan ju ioförsig bero på 2 saker:
1. Att hon är hungrig å inte får mat
förrens efter vet besöket kl 8....
2. Att hon älskar sin matte mest
i hela världen ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Jag håller ju GIVETVIS på alternativ 2 ;-)

Sitter här m nymålade naglar och
myser m en kopp kaffe.....
Jag är oxå hungrig men vem kan
äta då man vet att katten är lika
hungrig som jag....?!?!!
Inte jag iallafall.

Sedan tänker jag på det faktum
oxå att jag ALDRIG får sova ut!!!
Kommer inte ihåg när jag fick
göra d sist..

Som denna vecka:
Måndag upp å hoppa veterinären
med kissekatten kl 8...
Efter det möte på mitt eget initiativ
med min chef :-)

Tisdag: Prinsen SNOOOOZADE
754 ggr... den morgonens
sova ut sket sig totalt....

Idag:  Klockan ringde 6.30...
In i duschen och sedan blogga med
de 2 K-na.... kaffe och katt.

Men men sedan drar man till
jobbet å skall slava ihop lite lön
i 2 dagar. Skall bli underbart
med en ledig helg sen...
MEN jag har bokat upp mig på
2 fester... typiskt... 
En inflyttningsfest på fredag som
troligen KOMMER ATT BLI KANON!
Å sedan har min underbara M fyllt
år så det blir middag på ett visst
ställe på lördag kväll... 
mmmmmmums jag skall äta 
pilgrimsmusslor till förrätt...   mmm

Söndan kan alla i hela världen 
fara åt helvete för då skall jag inte
göra något annat än att mysa med
min älskade och mina kissemissar ♥  

Kommentarer
Postat av: Majso

Mys på söndag för fan då´rå ;D

Men du kan ju fetglömma att jag drar åt helvete.

Fast gärna till nåt annat ställe där det är varmt! =)

Kram på sej!

2010-05-12 @ 13:19:23
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0