*Människor i min närhet just IDAG*

Jag har ett STORT hjärta och jag tycker om MÅNGA i min närhet ♥

Alla mina vänner är speciella för mig men idag har VISSA varit x-tra speciella på något vis.

P för att hon står ut med mina jobbiga samtal nu då hon VERKLIGEN själv hamnat UR gängorna IGEN pga MER skit i hennes liv... Tack gumman för att du står ut med mig då jag plågar dig med mina frågor ♥

Tack min lilla kusin F för att du sött följer med mig runt till allt å alla och även pallar att stå ut med mina vänner då du är hemma hos mig å prinsen ♥

L för att hon är sååå söt nu då hon för första gången i sitt liv verkligen är RÄDD pga att hon strax skall föda sitt och hennes älskade M´s kärleksbarn ♥

J för att han oxå står ut med mig då jag ringer TROTS att han är sjuk ♥

N för att hon sabbat min inställning till "baggy-jeans" ♥

S för att han överlever utan mig på jobbet OCH för att han är den bästa "stand-in-pappan" jag kunde ha fått ♥ ♥ ♥

Min väninna M för att hon alltid finns för mig och verkligen ALLTID får mig att skratta OCH för att hon är våran nya perfekta kattvakt ♥ ♥ ♥


Ni som känner att ni inte var med just idag har jag tyvärr inte snackat med MEN ni är PRETTY fucking AWESOME ni oxå HELST fröken AWESOME   "WORD" på den ;-)  
 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Woooord.. ;)

2010-03-09 @ 23:11:49
URL: http://enannanhannahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0