Föräldrar och lärare SE HIT!!!

Igår jobbade jag SOM VANLIGT.... och jag rök ihop med en liten invandrarkille på ca 10 år som började jävlas då jag jobbade varav jag sa att säg det där igen så kommer du att få en käftsmäll!
Ungjävlen skrek då JÄVLA FITTA håll käften din HORA åt mig.....
Varav jag kontrade med att han bara var en liten horunge och OM han kallade mig fitta igen så KOMMER han att få smaka på betonggolvet!

VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ BARN IDAG????!!!!
Nu tänker jag vara elak men det spelar ingen roll om ungarna har invandrarbakgrund och bor i Skärholmen eller SÖdertälje ELLER om dom har helt svensk bakgrund och växer upp ute i Orminge eller Saltsjöbaden så är dom LIKA JÄVLA dåligt uppfostrade för det...  Var gick det snett?

ÄR DET DERAS FÖRÄLDRAR som inte orkar ta hand om sina förbannade avkommor ELLER lär dom sig det i skolan för att lärarna nu för tiden är undermåttliiga och inte har stake för fem öre?!?!
KONDOM är ett bra alternativ för folk som inte är redo å kläcka ur sig barn alternativt p-piller eller valfritt receptbelagt preventivmedel!!!    SOPOR kaller jag människor som ni...SOPOR!
Lärarna är nu för tiden rädda att barnen bär med sig kniv och annat i skolan... SKULLE JAG vara lärare och ertappa en unge med kniv i förorten så ringer man deras far som förmodligen tillrättavisar dom ( hoppas jag ) är det i FINARE kvarter så ringer man deras föräldrar och ser till att deras SOMMARKOLLO BLIR INSTÄLLT annars anmäler man ungen till socialen för bristande uppfostran! BARA å välja...


VISST jag har ett ovårdat språk i både tal å skrift MEN jag är vuxen och kan välja mina ord och JAG VÄLJER DOM VÄL!!!

  

OM jag inte hade stake i kroppen hade jag varit tvungen att tillkalla polis var och varannan dag i mitt yrke vilket skulle göra polisen rätt så less på MIG som person... MEN trots min ibland VÄLDIGT bristande uppfostran så blev jag rätt så OKEJ ändå!


SÅ alla föräldrar och lärare som läser detta......  STÅ PÅ ER, GÅ EN KURS ELLER VA fan SOM HELST!

Ta er i kragen och inse att har ni pluggat till lärare alternativt särat på benen eller sädat iväg en sats TA DITT ANSVAR som vuxen och FÅ BUKT på era problembarn så att jag slipper få skit den dagen DIN ungjävel åker med NYLLET före i betonggolvet då jag lackat totalt!!

Kommentarer
Postat av: Gunlis

Håller med dig! Man borde inte få skaffa barn om man inte tänker ta hand om dom! Det samma gäller djur..

2010-03-16 @ 07:48:29
Postat av: gittan backius

Jävla unge..nu förtiden så är många föräldrar så upptagna av sin egen karriär,så barnen får klara sig själva..Men hemma här dom som är stora i käften så är de oftast blatteungar...Jag håller m dig fullständigt,något måste göras nu...De jag tycker är värst är alla dessa jävla droger..Här i lilla Avesta är de för jävligt..Men du ska veta en sak,jäntan som går i gymnasiet hon säger att lärarna inte bryr sig ett skit,om dom ser nåt så blundar dom bara o går förbi...NÄ in m mera poliser,för nu får de fan bli ett slut på skiten..kraam <3

2010-03-16 @ 08:24:19
Postat av: Anonym

Helt rätt haha, man blir ju chockad.. en polare till mig såg en 3-4 el 5 åring sitta och röka . galet !

2010-03-16 @ 09:26:20
URL: http://zoewentinsane.blogg.se/
Postat av: Micke

Äh..du är bara lite känslig

2010-03-16 @ 15:37:26
URL: http://vicpic.blogg.se/
Postat av: Julle

Så sant...

2010-03-16 @ 17:05:24
URL: http://metrobloggen.se/pygmepuff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0