Fluffar runt!


Ska på rättegång idag.....    Jävligt irriterande eftersom jag känner dom båda...   skitkul..NOT

MEN jag har redan valt sida och tagit ställning till VEM av dom jag tror på...

Ibland är det inte så komplicerat som man tror utan vissa borde helt enkelt tänka lite mer på hur dom gör och beter sig...

Tycker att det är synd att man umgåtts med en sådan fantastisk tjej som hade glimten i ögat och ett leende som kunde flytta isberg....  HON var en vän en tjej som alla älskade...  men VART gick det snett?

Så min manliga vän och kolega stå på dig!   Vi är många kvinnor som står starka vid din sida idag!

Se till att vinna det här nu min älskade vän för du har en familj att tänka på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0