en lååång dag.... :-)

Jag å min lilla ängel F har sprungit på stan ta mig sjutton HELA dagen idag.
Från 11 nån gång tills vi tog T.banan hem med prinsen EFTER å ha käkat på favvo-stället IGEN vid så lämnade vi å åkte hem vid 19 tiden.... åhhh PUST va mätt jag är fortfarande och TRÖTT i kroppen efter ALLT spring på stan...  ♥

Skriver och stavar som ett ARSLE just nu haha men det kvittar för jag är NÖJD med denna dag :-)

Har även inhandlat en ny bok som VAR ETT MÅSTE hehe OCH så "råkade" jag inhandla ett till par BAGGY.....   BARA ATT INSE att jag älskar dom, pga att dom är snygga å jag ser lite GHETTO ut i dom,, hehe.

MEN med tanke på vissa saker jag sagt och gjort de senaste dagarna så funderar jag allvarligt på att BLONDERA mig oxå för jag beter mig som en riktig blond-puckad-bimbo HEHE!  Men men dumma brunetter/rödhåriga finns ju oxå å min hårfärg blir man ändå inte klok på så... jag är allt i ett tjej helt enkelt ;-)

Nu ska jag borsta tänderna krama F och sedan pussa mina älskade kissar och sedan tvinga ner prinsen under täcket och somna ♥

Natti natti världen!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Kan du inte lista 5 favvohak att äta på i "Storstan"? Skulle behöva lite tips.

Gärna med lite kvalité med.



Pusssss å natti!

Mia...å Eddie som drar timmerstockar....zzzzzzzz....

2010-03-10 @ 23:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0