Våldtäkt.....!

Jag är så förbannat less på alla små luder som inte kan hålla sin fingrar i styr och sedan anmäler för det!

För i helvete sånna brudar skulle ha så mycket stryk så dom INTE KUNDE STÅ!

OM man blir våldtagen så borde vederbörande få kuken avskuren alt om det är en kvinna som våldtar så skall hennes fitta sys igen.... 
DÅ SKALL man få upprättelse och GROVA skadestånd men OM man anmäler för att man inte kan se sin pojkvän i ögonen om man strulat runt.... eller blir sur för att killen dumpade en så får man väl för fan som kvinna ha lite STOLTHET och inte begrava en annan människas liv för sin egen princip...

Jag skulle isånnafall kunnat ha anmält ett av mina x för våldtäkt för att han dumpade mig 3 dagar efter alla hjärtans dag...  Å för att VI hade planer helgen efter...

Alternativt att jag kunde ha anmält en kille som jag va älskarinna åt för att han inte dumpade sin fästmö för mig...

VORE det okej eller?

Om dessa svagsinnta subbor kunde se att man ödelägger liv och ÄVEN sitt eget anseende, OM DOm använde hjärnan så kunde kvinnor som VERKLIGEN drabbas få UPPRÄTTELSE och kanske kan gå igenom sin själavård så pass så att dom kan fungera i samhället igen..... 


Stå på er kvinnor och män som råkar illa ut va inte rädd för att anmäla brott som HAR BEGÅTTS utan stå starka och se att ni som varje enskild individ har rätt till sitt liv och sitt anseende.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0