Saknad,,,,

Hade en msn konversation m min kusin F nu ikväll...
Vi talade om ett framtida bröllop och om en katt som vi båda älskade :-)

Jag säger:  Baileys har d skitbra pappa å mamma kliar honom på magen as we speak alla djur hamnar hos stormuffen och Mamma Å Pappa alltså får morsan mocka MASSOR m skit..snacka om BAJSLETARE liksom..

F säger:Ja precis han blir bortskämmd där uppe han Nina har väll fullt upp med att damsuga alla moln!!

Jag säger: fniss

F säger: ♥

Jag säger: fan va ja saknar henne...kom på d nu....



Efter detta pratade vi vidare liksom vi gjorde innan men jag tänker hela tiden på min älskade mamma....

Det fanns så mycket jag ville göra med henne, det fanns så många platser vi ville åka till så många saker vi ville göra tillsammans.... fan oxå....   hatar å tänka att den dagen jag gifter mig kommer jag sitta där och sakna dom två som verkligen FATTAS MIG min mor å min far.

Tänk om mitt liv kunde sluta SUGA så förbannat.........


Kommentarer
Postat av: F

Älskar dig<3

Saknaden är stor<3

2010-06-19 @ 00:52:45
URL: http://fiastarkfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0