JÄVLA SOCIALFALL!!

Åter igen jag bor i ett bidrags samhälle som får mig att vilja kräkas ibland.
Nu idag när jag och min kusin gick hem från affären så va en av grannarna ute ( hon bor för övrigt INTE i mitt hus det är finare så SOCIALEN vill nog inte betala )
Hon stod och hade ett samtal med en annan kvinna VID VÅRA SOPTUNNOR om något jag inte uppfattade men så säger hon plötsligt:   Jag måste få fråga dig en sak, inte för att jag pratar om det men iallfall mina barn är inte försäkrade för jag är ju arbetslös å så så det är för dyrt... Så då undrar jag va händer om dom blir sjuka?

Jag blev förbannad så jag skakade och skriver härmed ner några förslag som hon aldrig kommer att vare sig hitta eller se men andra DÄR ute som är socialfall å har samma problem här får ni en checklista:

1. Se till å skaffa ett jobb om inte möjlighet finns skaffa en utbildning.... 
2. Sluta ligg å avla barn med andra socialfall.... har du inte råd m försäkring kan du sluta äta du är fet ändå så kan du lägga pengar på dina barn...
3. Håll käften då du är på gården som du är VARENDA jävla dag det går knappt å sitta på uteplatsen utan att behöva höra din ELLER din grannes JOBBIGA stämma ( GRANNEN som du för övrigt verkar låna pengar av ) eftersom din granne som dessutom är efterbliven (stackars henne ) kommer till MIG å gnäller om det då jag har gäster!!!
4. Ta å uppfostra dina avkommor! 
5. Sluta vara PARASITER!!!!


And now I rest my case... ( for the moment )....  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0