Tisdag vecka 2

Jag insåg en sak härom dagen...

Jag insåg hur LÄTT/ENKELT/SMIDIGT det är med Nutrilett....

Jag insåg hur fast man kan bli i detta, hur enkelt å smidigt man får i sig "maten" hur snabbt hungern lägger sig.

Jag förstår lite bättre nu varför vissa som mått kanon helt plötsligt får ätstöringar å blir tunna som trådar.
Bara det att jag kände i lördags att jag fick smått ångest över å veta att jag va tvungen å äta riktig mat 2 gånger, då jag helt klart kunde nöja mig m mitt pulver.

Skrämmande tanke hur lätt det är och hur bra man mår på något som inte ens kändes naturligt första dagarna.

Jag har dock lärt mig massor med nytt angåenda vad man stoppar i sig, jag äcklas av vissa saker jag faktiskt ätit.

Har DOCK kommit över mitt Cola Zero/light misssbrud nu då jag inte druckit läsk på snart 2 veckor, känns kanon så slipper man slänga pengarna i sjön så att säga för sååååå gott é det inte. Haha vem försöker jag lura jooo sååå gott va det men nu är d slut med läsk för min del.

Kolla bara in dessa 2 sidor... skrämmande fakta.
http://kaloritabell.com/
http://www.slv.se/

Skall dock köra Nutrilett tills på lördag som det ser ut nu iallafall.
Sedan börjar prinsens och mitt nya kost-liv :-)

Men om jag skall vara ärlig så har vi inte lagat FEL mat utan det har ju varit portionerna man stoppat i sig och skiten som man kallar kvälls gott...  :-)   

Jag ser fram emot å börja ett nytt liv nu 2010 för 2011 finns det massor jag vill göra som får vänta ett år ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0