Svenska Kungahuset.....



Ja vad säger man?      
Nu är det ju så att JAG ÄR PRINSESSA men tydligen har Sverige en annan prinsessa oxå eller oj 2...

Å nu ska hon gifta sig oxå å vem fan betalar hennes bröllop å hennes PARTY????!!!   Jo jag som är skattebetalare,,,!    Å hur många kronor bidrar hon till mitt BRÖLLOP då???   0,00 kr...  minus för MIG plus för henne....   FAN säger ja bara!


När kungahuset släppte nyheten om bröllopet och sedan lillasyrran skulle gifta sig så sa jag till släkt å vänner vad jag tyckte om när folk ska sno samma år på sina bröllop å va fan händer?  JO min favorit STÅ-UPP-KOMIKER läste mina tankar och säger det 6 minuter och 15 sekunder in i följande klipp ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0