Schemat....

Igår då man kom hem låg det där.... på bänken prinsen hade tagit in posten....
Kollade lite snabbt å sedan fanns ingen annan känsla än denna:   JAG blev förbannad...!
Jag ska nämligen iväg med mina väninnor på Gaygalan och dagen efter ska jag till GYN...
MEN mitt jobb ansåg att jag skulle jobba 11-23 den 2.a feb!  GLÖM DET!
Så jag fick ringa min planerare å fråga om han hade lite MERCY för jag kommer att ställa jobbet annars kl 15... då blev planeraren lite halvgrinig men va fan...   JAJAJA  jag VET att feb BARA har 28 dagar å 29 ibland men va fan, vilken idiot kom på att det skulle vara så?????  JAG gillar 31 dagar kan man inte bara lägga om året å fixa x-tra dagar så det passar MIG MIG MIG!
LAGOM BITTER nu alltså, sedan hade det lagts in en ledig söndag oxå, VILKEN HÖJDARE! Verkligen ÄLSKAR å förstöra en härligt ledig helg med att PIFFA upp den lite med att jobba en ledig SÖNDAG!
IRONIN är på topp!
Men men... blev iallafall glad över å slippa jobba den 2.a....   Men istället fick jag en smaskig 6 dagars längre fram istället..jippieee....


MEN JAG ÄR INTE BITTER....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0