om du har världens bästa,,.,.bla bla bla

Om du har världens bästa mamma lägg upp denna status på FB å visa för hela världen...


Jävla töntar jag är UTAN min morsa såsom så många andra så gör en egen status istället era lyckliga jävlar...   
By the way så är jag ju utan farsa oxå så skitkul för er...

De flesta av er har inte ens en morsa med FB så håll käften istället...  Jo några av mina vänner på FB har det men inte resten....   säg det TILL era morsor istället jag lovar att det VÄRMER dom bättre.

ELLER varför inte.. sladda förbi dom å ta en kaffe medans tiden finns... 

JA JAG ÄR JÄVLIGT BITTER, om någon har åsiker om det så håll käften istället...   ni kan gå med i en grupp eller nått...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0