Njuter av djävulskap...

Nu är folk igång igen å jag känner som så....

Jag har en EGEN blogg med MINA KÄNSLOR och MINA ORD, samhället har yttrandefrihet och DEN använder jag :-)
Kolla bara på alla andra människor som bloggar!
DOM kan ju JAG tänka mig å kommentera med väljer att inte göra det för jag skulle vara SÅÅÅÅÅ elak! 
Elak mot just VISSA prakt-puckon som snor saker/föremål, trackasserar hemlösa, super sig ap-raka å videobloggar och visar sig och är allmänt patetiska.
Men jag tiger istället å garvar åt dom precis som vissa gör mot/om mig.
Klart folk talar/tycker saker om en då dom läser DESSA PERVERTERADE och sjuka saker, men va fan.....  Om det inte passar SVENSSON så läs någon annans då och få modetips istället. Folk som SVENSSON borde nog läsa fler bloggar för att veta hur det är IN REAL LIFE! å inte bara skriva IRL å tycka att han/hon är FETT INNE å FLASHIG! 

Jag ÄLSKAR vissas inlägg för dom ger mig sjuk tillfredställelse och sköna skratt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0