Mobil-VAIO i bil

Åker bil och underbara prinsen kör!
Jag slipper eftersom jag kör bil jämt å han alltid åker kommunalt, jag använder ju bil både till å från jobb och sedan brummar jag ju firmabil oxå :-)

Prinsen är kort å gott BÄST!   wiiie!

Kissekatterna ligger i sina burar i baksätet och sover med 2 fluffiga filtar per bur och sedan har vi ju skidorna med oxå så det blev ett måste å fälla ett säte. Får ta med mig mitt takräcke så att vi kan ha båda skidorna där hem sen :-)

Jag har ju min prinsess utrustning i Hälsingland dit vi nu oxå är på väg.

Där har man växt upp och åkt en massa slalom å längd skidor oxå.
Men inte är jag duktig på slalom för det inte hehe....   jag SUGER på slalom-skidor hehe ser ut som uppblåsbara BARBARA i backen d¨å jag flyger fram.

Hehe men det är ju alltid kul å roa folk ♥

Det är snor halt på vägen och vi åkte precis över DALÄLVEN wiiie hoppas inte prinsen glömde passet ;-P

DET GJORDE HAN... ojojoj hur ska det gå när vi ska hem, fast nu kom jag på att jag oxå är utländsk medborgare för jag är ju skriven i fjollträsk nu juh...OJ! Ouuups...!   :-)

Min ena katt syns inte hon har fluffat sig under sin x-tra filt å ligger å myser. Så Rusa är helt klart vår smartaste kisse, eller så är hon den som är mest frusen trots att det är varmt i bilen. Prinsen sitter i t-shirt och jag har linne å fötterna på sätet *mys*

Bötjar dock få ett I-lands problem.... *viskar*:  Prinsessan vill kissa, inte bra..

FUSK att killar har snopp och så enkelt å kissa medans vi tjejer har det liiiite värre, för vem har inte lyckats suttit på huk å pissat på skorna? INTE prinsessigt!  Funderar på att köpa en sån där grej som gör att vi tjejer oxå kan stå :-) men hur roligt ser det inte ut då????  kolla min länk här nedan :-)

http://www.axnet.nu/fun/struten/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0