En LÅNG Onsdag :-)

Denna dag skall man börja dansa ut julen men vem orkar med sånt?  :-)

Inte prinsessan å prinsen iallafall vi har SEMESTER ♥

Idag har man varit väldigt nyttig motför andra dagar som gått.
Va på gymmet för första gången på LÄNGE.
Det va riktigt nice och rätt så mysigt å träna ihop.  
Prinsen är den första killen jag tagit med till gymmet som jag velat visa mig med OCH som gillar gym ♥

Käkade en mega macka då vi kom hem med bra bröd nygrillad kyckling och grönsaker.

Sedan gjorde jag iordning en smetig "spa-röra-body-scrub" av 2 stycken använda filter m kaffe, olivolja och havssalt sånt där grovt och hårt :-) Hällde på lite hett vatten i röran oxå för att temperera den lite.

Slängde ut kattlådan i hallen så man fick ha badrummet ifred.

Satte på duschen på högsta värme och stängde badrums dörren. Ett varmt och ångigt badrum med varma handdukar på golvet sedan blev det massage med kaffe-scrub.
Det är kletigt oljigt och sååååå skönt aroma effekten av det hela är inte illa heller. ÄLSKA doften av KAFFE!

Vi gjorde en liknande inpackning i Egypten som hette CLEOPATRA BATH. Rätt dyrt men nästan gratis hemma i badrummet och mysigare då ens sambo smetar in en då man är naken ist'llet för en man å en kvinna som smorde oss då.  Hihi men mannen som masserade prinsen i Egypten fick trångt i sina byxor då, hehe stackars prinsen tur ja inte sa nått förräns vi va klara *haha*.

Efter det smög i in i duschen å ALLT blev fullt i kaffe, duschdraperiet, väggen badkaret.,,nja..ALLT!
Efteråt svepte vi in oss i varma morgonrockar och kröp sedan ner i sängen och sov en timme...  ♥ mysigt!

DAGENS lärdom:    Inte skönt å få gevalia.scrub i musen...  

Gevalia när du får OVÄNTAT besök. 

TUR för mig är att prinsen gillar kaffe   *hehe* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0