Banta?


Jag "prinsessan" har aldrig i hela mitt 26 åriga liv bantat.....
MEN NU har sambo-kilona gett sig väl till känna, jag har spräckt 2 par jeans så nu får det fan vara NOG!
Så på måndag ELLER redan på lördag eller söndag nu denna vecka kommer jag och Prinsen att gå på en fucking jävla Nutrilett diet å äta SHAKES!   tur man får äta äpplen och gurka oxå....
Va fan jag är van å dricka McDonkens milkshake? kan man inte leva på sånna i 2 veckor?  säkerligen mycket godare men kanske sämre bantningsresultat?!!!
Det hela är faktiskt  ( hör å häpa ) prinsens idé, han har nämligen tröttnat på sin mage som han skaffat sig pga MIN goda matlagning ( säger han ) Fan jag lagar ju nyttig å bra mat men han äter 2 portioner hehe!

Sedan va mitt bästa beslut i mänsklighetens historia att flytta ifrån BLACKEBERG för min kropps skull för där fanns nämligen BLACKEBERGS grillen!!!  den va OUTSTANDING med sina faboulöst goda hamburgare mmmmm 150 grammare m ost.. mmmmmm dgreggla..... Nej nu va d bantning det skulle tänkas på... mummel...

Så ikväll passar jag på med en hederlig 25 kroners PUBMACKA på gamla favorit pub-haket i gamla "hemmastaden". MUMS! Passar på nu då man är "hemma upp i norr" och dessutom är jag ju iallafall nyttigare än de flesta eftersom jag inte dricker alkohol. 

Sedan har jag ju BASTU oxå på mitt gym å jag som älskar å basta vilket oxå gör gott i kropp å själ. Jag passade på å basta igår i HASSELA med kusin F :-)   Äta clementin i bastun IS THE SHIT!

Nu ska jag packa på mig lite kläder och åka in till stan och bjuda en underbar kompis på lunch eftersom hon satt sig i bilen och åkte ner från Sundsvall m mina hemnycklar ♥ men även för å träffa mig :-) 


 

Kommentarer
Postat av: Hannh

Mest för att träffa dig!! Jag hade gjort det utan hemmanycklar också!

2010-01-14 @ 02:22:39
URL: http://enannanhannahs.blogg.se/
Postat av: Prinsessan

DU e´BÄST Hannah! <3

2010-01-14 @ 07:40:44
URL: http://crazycatprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0